Followers

Thursday, December 23, 2010

kisahku

bila dh naek sem baru ni,mula la ni,dengan asigment,kuiz,ujian,fuhhhhhhh sggh mencabar rasa eh...susah jgk rupa eh belajar ni kn....semua perasaan ada,dengan malas nya,tidonya lagi tp tue biasa la kn,pelajar katakn...walaubagaimana pn,nk xnk aku kene teruskn jgk...bg aku,pokok eh terpulang pada kita,nk ke xnk...emmm.....yg pntg,usaha,tawakal,semangat...pasti berjaya kn ....
pada satu masa,aku hampir give-up untuk teruskn belajar ni,semangat aku tiba2 hilang daripada diriku,bagai air yg xberisi dengan perencahnya,taram jer huhuhu....ni di sebab kn atas pemergian seseowg yg amat ku sayangi...ayah telah pergi bt selama-lamanya....kadang2,bila aku kesunyian,ku terkenang2 jgk...semua ni telah terlulis,ALLAH maha mengetahui....ku redha atas pemergian ayh.....hidup harus di teruskn,...setiap insan pn,satu hari nanti pasti merasai jgk....hanya bila dan tmpt jer yg kita xth.....dh,xde apa nk di khutubahkn lg dah...

No comments:

Post a Comment